Dybbøl - 2. maj 2023

Jeg var kun lige kommet ud af Goslar, da jeg mødte en traktor med vogn, der havde lagt sig helt på tværs af vejen. Alle måtte vende om og jeg fulgte en bil et stykke af vejen, for TomTom ville have mig til Goslar og det gad jeg ikke, så hellere se lidt af omegnen. Jeg endte på motorvejen ved Hildesheim. Fint nok og så 450km nord på mod Dybbøl. Højre skulder værkede, men jeg kunne jo ikke gøre noget ved det. Første pause ved Autohof Schwarmstedt med 6 kyllingevinger på en "amerikansk" restaurant. Ved Hamborg kom jeg igen op at skændes med TomTom, men jeg valgte at følge den. Det blev så igennem Hamborg, men det så ikke ud til at påvirke ankomsttidspunktet nævneværdigt, så måske havde den alligevel regnet rigtigt eller måske have taget højde for kø ved Elbtunnellen. Jeg kom i hvert fald ud på motorvejen lige syd for IKEA. Alt så fint ud og alt gik godt resten af vejen til Inge og Jørgen, hvis gæstfrihed jeg havde udnyttet på det groveste, ved at bede om en overnatning. De gav aftensmad og hyggelig samvær, indtil vi alle trætte gik i seng

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Mainz - 28. april 2023

Neuchatel - 27. april 2023

Nierstein - 30. april 2023